Onze visie op goed onderwijs wordt zichtbaar in onderstaand schema.

 
                      /              |               
 
GOEDE SFEER
 
  • elkaar vertrouwen geven (leefstijl/leefregels)
  • waardering uitspreken naar elkaar
  • je veilig voelen
  • grenzen stellen aan gedrag
  • de klas een gezellige en rustige uitstraling geven
LEREN EN INSTRUCTIE
 
  • helder en duidelijk formuleren wat we willen bereiken
  • goede resultaten behalen op basisvakken
  • op niveau differentiëren in instructie en taken
  • flexibel omgaan met methodes
ZELFSTANDIG EN VERANTWOORDELIJK ZIJN
  • zelfstandig werken in groep 1 t/m 8
  • zelfredzaamheid bevorderen
  • elkaar aanspreken op gedrag
  • het gesprek aangaan met elkaar
  • je verantwoordelijk gedragen naar andere kinderen, leerkrachten, ouders en het schoolwerk
 
   RELATIE                                           COMPETENTIE                       AUTONOMIE
 
                                                            
 
VERSCHIL MAG ER ZIJN
binnen onze mogelijkheden
 
MOGELIJKHEDEN LEREN KENNEN
LEREN IS MET ELKAAR KENNIS MAKEN
                                                                /                

                                           onze kwaliteiten                                onze groeikansen
Kennen wij onze eigen en elkaars kwaliteiten? Daar liggen ook onze groeikansen!
REFLECTIE
|
     
   ORGANISATIE MET EEN PROFESSIONELE CULTUUR

 
    “SAMEN GAAN WE ERVOOR!”